neděle 14. února 2016

Mimoň


korpus:   světlý a tmavý piškot
krém:      odlehčený máslový krém vanilka, jahoda
                jahodová marmeláda



Tmavý a světlý korpus jsem si prořízla a poté na střídačku vrstvila. Vždy korpus, provlhčit cukrovým rozvarem, marmeláda, krém a zase korpus. Jakmile jsou všechny vrstvy poskládané na sobě začneme s tvarováním, V tomto případě to bylo jednoduché, protože jsem pouze zakulacovala hlavu. Poté nahrubo obmažeme krémem, necháme cca půl hodiny zatuhnout a obmažeme znovu krásně do hladka.
Ke zdobení tohoto dortíku jsem si nic nechystala dopředu, i když jsem byla na pochybách co se obroučky brýlí týkalo. Naštěstí vše vyšlo tak jak jsem potřebovala :)







0 komentářů:

Okomentovat

Používá technologii služby Blogger.

© Lahodné Dortíky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena