úterý 27. října 2015

Pivní soudek


korpus: Tmavý piškot
krém: Odlehčený máslový krém, mátový
potahovací hmota:  smartflex velvet

Vytvořeno ze dvou kulatých korpusů, průměr cca 19 cm, výška 7 cm. Každý korpus jsem 2x rozřízla, provlhčila cukrovou vodou, promazala krémem. Do korpusu jsem píchla 2 brčka, aby se mi kvůli výšce nerozjel. Dala jsem na hodinku vychladit, pak jsem ho obřezala do požadovaného tvaru a obmazala krémem. Do druhého dne se chladil a následně se mohlo potahovat.

Na potažení jsem použila světle hnědou hmotu, kterou jsem si vyválela, obtiskla do ní vzorek dřeva a nanášela v pruzích na korpus. Poté jsem natírala směsí alkoholu, vody a hnědě gelové barvy.











1 komentářů:

  1. Muzu se zeptat jak jste hmotu udelala a na jak silnou ji vyvalela?dekuji

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.

© Lahodné Dortíky, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena